Portlandia

5 augustus 2016 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

We werden wakker in een geledig mooi huisje in een geweldig zacht bed.Toen iedereen klaar stond nog even naar de drogist en we konden naar het tramstation om naar de stad te gaan .We kwamen aan op een plein en we gingen even kijken wat er te doen was in de stad in het visitorscenter.Toen gingen we naar de foodcards waar we een lekkere lunch hebben gehaal die we daarna hebben opgegeten op het pleintje ernaast.We gingen verder lopen.Toen hebben we wat gedronken in een Mexicaans café Daarna gingen we kijken hoe Chinatown was.Het viel heel erg tegen want het enige wat Chinees was was een restaurant en de poort Voor de rest was het een foute buurt. Toen gingen we naar de brug kijken wat heel mooi was. Toen gingen we naar een toren waar een restaurant was met geweldig uitzicht maar we konden niet even iets drinken want het was happy hour Dan nog even iets zoeken wat we nodig hadden en we konden terug gaan. Er was voor Julia nog een verrassing want we gingen naar build a bear waar je je eigen knuffel kunt maken en we hebben in het huisje nog lekker gezond gegeten en we gingen na een tijdje slapen in het geweldige bed in het geweldige huisje.