a hot summer day

21 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas is bedoeld om te wennen aan de hitte, en om even bij te komen. Daarom staat er niet veel gepland. Julia wil shoppen, maar vooral naar het zwembad.

Eerst even ontbijten, in het restaurantje onder het hotel. Daarna insmeren en op naar de ligstoelen. We hadden een mooi plekje onder de zonnezeilen en naast de fan. Hier kon je best vertoeven, citroenwatertje erbij, en muziek op een behoorlijk volume ernaast, omdat dit toch echt wel een hippe club moest zijn. Op dit vroege middaguur waren er echter geen bikiniverkiezingen, maar was het lekker rustig. Het water was warm,  en we hebben hier lekker gezond..

Eind van de middag op weg naar de grote hotels op de strip. Parkeren bleek lastig, omdat er een groot concert was in die omgeving, maar uiteindelijk achter Excalibur geparkeerd. Dit hotel was in 20 jaar niets veranderd….  Net als gisteren gegeten bij een buffet. Deze was wel beter.

Nadat we snel naar het naastgelegen casino LUXOR waren geweest, terug naar Excalibur, om in de kelder wat spellen te spelen en kijken of we nog wat konden winnen. Dit waren meer de kermisspellen, gericht op kinderen.  Ook was er een simulator, waarbij je door een mijn reed. Vooral het hobbelen over de rails gaf leuke effecten.

Aan het eind heeft Julia de winst opgehaald. Naast een toverstafje, en pen, en een beestje dat de ogen kon laten uitpuilen, had ze ook zeker drie kleine rubber spinnetjes. Kortom: topavond.

Ook nu was het al te laat voor Julia, die toch meestal het grootste feestbeest van ons drieën  is.  Na het parkeren van de auto lonkte de muziek op Fremont street. Dit hebben we weerstaan, en zijn naar bed gegaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade