Glamour en oudheden in LA

18 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag kregen we van reisorganisatie psj in de USA een rondrit door de beroemde plekken van LA. We begonnen op Hollywood boulevard waar we langs de walk of fame hebben gelopen en het Chinees theater hebben bezocht. Via Sunset boulevard zijn we door BeverlyHills gereden waar we de huizen van de rich en famous hebben bekeken. Op een gegeven moment zagen we een groep mensen voor ’n huis staan. We gingen er naar toe om te vragen van wie dat huis was, maar deze groep was een filmpje aan het maken en had ook geen idee. Omdat we geen celebreties  tegen kwamen gingen we ze zelf maar verzinnen, zoals; daar heb je de hondenuitlater van Angela Jolie of dat is de personal shopper van Britney Spears.
Na Beverley Hills zijn we via Rodeo drive (de pc hooft van LA) naar het La Brea  gereden (museum met de teerputten).In deze teerputten hebben ze botten van uitgestorven diersoorten gevonden tot wel 30000 jaar oud. In het museum kun je ze bekijken maar ook zien hoe er nog steeds gezocht wordt in de teerputten en hoe ze alles uitzoeken.
Na afloop hebben we in een winkelcentrum lekker biologisch gegeten en wat rondgekeken.
Toen was het tijd om ons nieuwe hotel in Anaheim op te gaan zoeken. Het was even wennen toen we door een normale wijk reden zonder al die glitter en glamour.