Disneyland

19 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Oei de wekker ging een uur later dan verwacht. Dat wordt haasten. Ook nog een bus gemist. Nouja op naar Disney. Mama even gedag zeggen omdat ze niet mee ging. We hoefden om binnen te komen niet zo lang te wachten. Als eerste gingen we naar Indiana Jones. Daarna ging Julia even in Tarzans boomhut kijken en we gingen door naar Pirates of the Carrebian. Ook nog even naar THE Haunted Mansion. Omdat we maar 5 minuten bij Winnie the Pooh hoefden te wachten gingen we het even doen. Op naar Thunder Mountain. En nog een keer. Even eten bij de Mexicaan. En we ging op naar Fantasyland. Er was een show van Bellen en het beest dus we gingen even kijken. Ook nog even op de foto voor het kasteel. En we gingen naar de bobslee. Toen gingen we naar de StarWars launch bay en we zijn daar op de foto geweest met Chewbarcca. Op naar space Mountain. Ook nog even in de onderzeeduiker op zoek naar Nemo. Lekker eten in het Pinokkio restaurant. Weer lekker fastfood en daarna het laatste rondje achtbanen doen. Eerst naar Indiana Jones en daarna naar Thunder Mountain. Julia wou nog kijken in een shop en kocht iets en daarna de paint the night parade. De vuurwerk show laten we maar we gaan naar huis. Om lekker te slapen.