Een lekker dagje strand en een bon

17 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend lekker ontbeten aan onze picknictafel voor de tipi. Het was goed weer dus  vandaag zou een stranddag  worden. Eerst op weg naar het strand van Ventura. Een mooi strand maar wel heel stil. Toen naar Malibu om ons te vergapen aan de rich en famous en tenslotte een lekker middagje zon strand en golven in Santa Monica. We hebben genoten van de hoge golven, de reddingsacties van de baywatch, de zon, de pier, het lekkere eten, maar zeker niet van de bon voor verkeerd parkeren.
We stonden namelijk met onze kont naar de zee geparkeerd. Dit mocht overal behalve bij de eerste rij aan het strand waar wij stonden. Helaas hadden wij van deze regel nog nooit gehoord en stonden er alleen een klein bordje boven ooghoogte wat wij dus over het hoofd hebben gezien.
Klagen bij de politie ging niet werken omdat de parkeerwachters al weg waren, dus dan het verlies maar nemen.
Patricks humeur had hieronder niet zoveel te lijden toen hij met zijn arm uit het open raam de Santa Monica Boulevard mocht  afrijden. Daarna kwamen we in de onvermijdelijke file  in LA terecht en dat was wat minder. Net iets over Tienen kwamen we weer op een pikdonkere camping aan.