Jellybeans en baseball

13 augustus 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We hebben een lange reis naar SanFrancisco. De 101 startte bij de brug bij ons hotel en ging    naar de plaats van bestemming. Net voor San Francisco zijn we nog de snoepfabriek van Jelly Belly gaan bezoeken. Hier hebben we de fabriek gezien, verschillende smaken mogen proeven en natuurlijk jellybeans gekocht. Julia kon er geen genoeg van krijgen als echte fan maar we moesten verder. Om zes uur zouden we namelijk naar de baseball wedstrijd oakland atletics tegen Seattle gaan. Dus inchecken en op naar het stadion.
Het was zoals je vaak in films ziet, hele gezinnen die constant met eten en drinken lopen, via een digitaal bord worden we opgeroepen om het team aan te moedigen en in de pauzes tussen 2 innings zie je het publiek en worden er erg commerciële spelletje gedaan.
Het was vandaag een speciale wedstrijd want een deel van de film StarWars was aanwezig , we kregen een starwarsmuts en na de wedstrijd, die oakland verloor, mochten we het veld op voor een vuurwerkshow.Voldaan gingen we naar bed.