Sightseeing per openbaar vervoer

15 augustus 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een wasje vanochtend zijn we met de auto op weg gegaan. Eerst naar een uitzichtspunt op SF downtown, maar helaas was het mistig. Vervolgens zijn we naar Golden Gate Park gereden waar we de auto geparkeerd hebben. We kwamen door een wijk met allemaal huisjes in victoriaanse stijl. Door het park zijn we naar de bushalte gelopen De bus ging weer door een andere wijk en bracht ons downtown. De cablecars waren nog even druk als gisteren, dus hebben we onze weg vervolgd met de tram. De andere cablecars lijn was niet zo druk dus hebben we die genomen en zijn we uitgekomen in eentrendy buurt. Met de trolleybus zijn we weer naar de auto gegaan en zo hebben we al het openbaar vervoer gehad op de metro na.
Met de auto zijn we langs de kust en over de Golden Gate Brigde terug naar het hotel gegaan.
Zo hebben we met allerlei soorten vervoer een groot deel van de stad gezien en bleek het nog steeds een leuke vrij relaxte stad te zijn.