Laatste dag USA

28 augustus 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag is het hier dan echt voorbij. De gebruikelijke film van de kamer wordt gemaakt. Ook van de auto wordt een reclamefilm gemaakt. Hij heeft goed dienst gedaan. Snel even ontbijten en de koffers in de auto.

Deze ochtend staat het laatste uitje op het programma. Red Rocks in Morrison. Na een half uurtje rijden bereiken we dit park. Julia is niet vooruit te branden, en ook wij hebben pap in de benen. Toch klimmen we naar het wereldberoemde amfitheater, van waaruit je ook een groots uitzicht hebt over Denver. Op deze zondagochtend doen de vele treden dienst als fitnesscentrum. Er wordt veel op en af de treden gesprongen. Hier deden wij niet aan mee…. De sfeer in het theater was herkenbaar en er werd opgebouwd voor een concert later die avond.

Wij gingen echter terug voor de laatste etappe, naar het vliegveld. Hier werd de auto afgezet, de bus genomen naar de terminal, en de koffers afgegeven.

De vlucht vertrok om half 6. Omdat we om half 7 IJslandse tijd aankomen, is het zaak goed te slapen in het vliegtuig. De enige die dit had begrepen is Simone.  Julia bleef maar draaien, en hierdoor kwam ook Patrick niet verder dan een paar powernaps.  Na 7 uur vliegen komen we aan in IJsland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl