Bijna naar huis

27 augustus 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Het bijhouden van een dagboek blijkt lastiger te zijn dan gedacht.

Omdat we zoveel doen, en er na het eten bijna geen tijd meer is.... We zitten dan ook liever even te zwemmen of tv te kijken..... Lopen we best achter.

Op dit moment zijn we in Denver. We zijn voor drie nachten neergestreken in een appartementenhotel. Hier hebben we een keuken, twee slaapkamers, en voldoende ruimte om even bij te komen. Want dat was wel nodig. Zeker voor Julia. En we wilden gewoon even niks.

Vandaag gaan we Denver in. vanmiddag nog even zwemmen... En dan vroeg naar bed.  Morgen inpakken en dan naar het vliegveld. Afscheid nemen van de auto, die goed zijn dienst heeft bewezen. En dan hopelijk slapen in het vliegtuig.

Maandag zijn we in IJsland, war we de jetlagmoeten gaan overwinnen. Dinsdag gaan we de meest toeristische route van IJsland doen. Ook zullen we naar verluidt op zoek moeten naar IJslands lam... En dan niet om foto's van te maken in het wild.....

Woensdag echt naar huis.

Om ca 21.30 zijn we terug op hollandsche  bodem.

Toch jammer dat zo'n maand zo snel voorbij gaat.....

1. Monique:
    29 augustus 2016
    Hoi, jammer voor jullie dat het er al weer bijna opzit. Maar jullie kunnen wel terug kijken op een mooie reis. Ik wens jullie nog veel plezier en een goeie vlucht naar huis. Bedankt dat ik een beetje mee mocht kijken, het was leuk om jullie te volgen.
    groetjesssss
  2. Edwin:
    29 augustus 2016
    Geniet vooral nog van je dag in IJsland en het lam.
    En daarna welkom thuis. Met een fantastische ervaring om op terug te kijken.